Vi mødes klokken 13:00 på P-pladsen ved Stensøvej (grillbaren). Herfra går vi op på toppen af ’Bjerget’. Undervejs vil der blive fortalt om grusgravens historie, Nymølle Teglværk, Husmandsstedet der skred ned af skrænten, kæmpeålen i grusgravssøen m.m.Vi går rundt om søen.

Alle er velkomne.
Turen er ca. 4 km og ikke egnet for dårligt gående.
Deltagergebyr på kr. 10,- pr. voksen.

Efter gåturen er der kaffe og sang efter højskolesangbogen på Barresøgaard.
Af plads hensyn ønskes tilmelding på mail: barresoe@gmail.com